Οι βιβλιοφάγοι κ. Γιώτα
Σας ανεβάζω εργασίες για όσο είμαστε σπίτι. Οι Εργασίες θα γίνονται καθημερινά από εσάς και για όσο χρόνο απαιτηθεί. Μπορείτε να πηγαίνετε και στα διαδραστικά βιβλία εμπλουτισμένα html με ασκήσεις ψηφιακά που έχουμε διδαχτεί
Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία με ψηφιακές ασκήσεις για την Δ' Τάξη και για λογισμικό http://ts.sch.gr/software
ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ'sPersonalRoom
https://minedu-primary.webex.com/meet/panchrysan
κ. Παναγιωτίδου ΖΕΠ. https://minedu-primary2.webex.com/meet/pantigon
κ. Γιαννούλα ΖΕΠ. https://minedu-primary.webex.com/meet/zgiannoula
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΕ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
DISTANCE TEACHING PROGRAM
|
||||||||
ΩΡΕΣ |
ΔΕΥΤΕΡΑ |
ΤΡΙΤΗ |
ΤΕΤΑΡΤΗ |
ΠΕΜΠΤΗ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
|||
1 |
|
|||||||
2 |
|
|||||||
3 |
||||||||
4 |
||||||||
5 |
|
Υλικό στη Γλώσσα
Γλώσσα 1 ,
Επαναληπτικές Εργασίες στη Γλώσσα,
Γλώσσα Ξημερώνει μια νέα χρονιά,
Επιτραπέζιο Παιχνίδι στην Ιστορία 1,
Υλικό στην Ιστορία
Δ_τάξη_-_Ιστορία_-_Ιστορική_γραμμή.doc,
ΚΕΦΑΛΑΙΟ_4-_ΤΕΧΝΗ_ΚΑΙ_ΓΡΑΦΗ-_ΧΑΡΤΗΣ_ΙΔΕΩΝ.doc,
Δ_τάξη_-_Ιστορία_-_ΚΕΦΑΛΑΙΟ_5-_ΝΕΕΣ_ΑΠΟΙΚΙΕΣ_ΤΩΝ_ΕΛΛΗΝΩΝ.doc,
ΚΕΦΑΛΑΙΟ_6-ΤΑ_ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ_ΣΤΗΝ_ΑΡΧΑΪΚΗ_ΕΛΛΑΔΑ.doc,
ΚΕΦΑΛΑΙΟ_7-_ΟΙ_ΔΕΣΜΟΙ_ΠΟΥ_ΕΝΩΝΑΝ_ΤΟΥΣ_ΕΛΛΗΝΕΣ.doc,
ΚΕΦΑΛΑΙΟ_10.doc, ΚΕΦΑΛΑΙΟ_11.doc, ΚΕΦΑΛΑΙΟ_12.doc, ΚΕΦΑΛΑΙΟ_13.doc, ΚΕΦΑΛΑΙΟ_14.doc, ΚΕΦΑΛΑΙΟ_15.doc, ΚΕΦΑΛΑΙΟ_16.doc,
Οι_νόμοι_του_Σόλωνα.Ο_Πεισίστρατος_γίνεται_τύραννος.doc, Κεφάλαιο_8_Η_τεχνη_της_αρχαικης_εποχής.doc,
ΟΙ_ΔΙΑΔΟΧΟΙ_ΤΟΥ_ΜΕΓΑΛΟΥ_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ,
ΟΙ_ΕΛΛΗΝΕΣ_ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ_ΑΠΟΙΚΙΕΣ-ΚΕΦ_2,
ερωτήσεις_επανάληψης_του_κεφαλαίου.docx,
1η_ενότητα_-_-Η_ΚΑΘΟΔΟΣ_ΤΩΝ_ΔΩΡΙΕΩΝ.docx,
1η_ενότητα_-_1ο_Κριτήριο_αξιολόγησης,
1η_ενότητα_-_Επαναληπτικό.docx,
Επαναληπτικό_Γεωμετρικά_χρόνια,
2η_ενότητα_-_Επαναληπτικό.doc,
Κεφ.5_-_Νέες_Αποικίες_Ελλήνων.docx,
Κεφ.8_έως_14_-_Αρχαϊκά_Χρόνια_-_Επαναληπτικό.docx,
Κεφ.10_και_11_-_Επαναληπτικό_φύλλο_αξιολόγησης.doc,
3η_ενότητα_-_Επαναληπτικό.docx,
Υλικό στα Μαθηματικά:
2η_εν._Επαναληπτικές_ασκήσεις_πολλαπλασιασμού.docx,
5ο_Κριτήριο_αξιολόγησης_στα_Μαθηματικά_μου.doc,
5ο_επαναλ.doc, 18.ΜΕΤΡΩ_ΤΟ_ΒΑΡΟΣ.doc,
Δ_τάξη_-_ΑΣΚΗΣΕΙΣ_ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ.doc,
Αναλύω_και_συγκρίνω_αριθμούς_ως_το_20.000.doc ,
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ_ΑΣΚΗΣΕΙΣ_ΣΤΑ_ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.doc
Μαθηματικά_-_1η_ενότητα_-_Επαναληπτικό.docx
2η_ενότητα_-_Διαιρέσεις_-_εώς_κεφ.14.doc,
Επανάληψη_ως_τους_δεκαδικούς.doc,
Κάθετη_διαίρεση_πολλαπλασιάζω_και_διαιρώ_με_10_100_1.000.doc,
Κεφ.11_-_Πολλαπλασιάζω__και__διαιρώ.docx,
Κεφάλαια_8-14_-_Επαναληπτικό_τεστ.doc,
Προβλήματα_Πολλάπλασιασμού.doc
3η_ενότητα_-_MAΘΗΜΑΤΙΚΑ_18.doc,
3η_ενότητα_-_MAΘΗΜΑΤΙΚΑ_19.doc,
3η_ενότητα_-_MAΘΗΜΑΤΙΚΑ_20.doc,
4η_ενότητα_-_Επαναληπτικό_τεστ.doc
Πολλαπλασιάζω_και_διαιρώ_με_το_101001.000.doc
Γνωρίζω_τις_παράλληλες_και_τις_τεμνόμενες_ευθείες.docx
4η_ενότητα_-_Κεφ._25_-_Προβλήματα.doc
5η_ενότητα_-_Κεφ.31_-_Μετρώ_την_επιφάνεια_βρίσκω_το_εμβαδόν.doc
5η_ενότητα_-_Κεφ._28_-_Σχεδιάζω_κάθετες_ευθείες.doc
7η_ενότητα_-_Κεφ.41_-_Διαίρεση_με_διψήφιο_διαιρέτη.docx
Δ_τάξη_-_Μαθηματικά_-_Ασκήσεις_1.docx
Δ_τάξη_-_Μαθηματικά_-_Ασκήσεις_2.docx
Δ_τάξη_-_Μαθηματικά_-_Ασκήσεις_5_-_Συμμιγείς_αριθμοί.docx
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ-ΚΑΘΕΤΕΣ_Σχεδιασμός.doc
Προετοιμαζόμαστε_για_το_5ο_κριτήριο_αξιολόγησης.doc